Ik wil het snel, ik wil het nu!

Waar we het eerder nog heel normaal vonden dat je moest inbellen voor internet, is dat vandaag de dag ondenkbaar. We willen snel en overal bij onze applicaties kunnen en daarnaast ook graag op verschillende devices bereikbaar zijn. Dit geldt dus zeker ook voor onze klanten. Hoe kunt u in de snelle IT-wereld van nu aan de verwachtingen van uw interne en externe klant voldoen?

Het is niet altijd makkelijk om de verwachtingen en wensen van een klant te ontdekken en ze dan vervolgens ook nog eens om te zetten in concrete acties. Als leidraad hebben we drie pijlers die hierbij belangrijk zijn:

1/ Communiceren

Ga het gesprek aan, inventariseer en probeer uit te vinden waar de knelpunten liggen. Zo merken wij bijvoorbeeld dat bij Skype for Business en telefonie steeds meer aandacht is voor beveiliging. Wij adviseren dan ook over de komende ontwikkelingen en hoe men daar concreet invulling aan kan geven.

2/ Zet een stap in de toekomst

Naast het communiceren over het ‘nu’, is het ook belangrijk om een aantal stappen vooruit te denken. Hoe gaat de werkplek er in de toekomst voor klant X eruit zien? Gaat een apparaat van een fabrikant veranderen, dan spelen wij hier tijdig op in door de klant te informeren en andere opties voor te stellen. Wat speelt er in de markt? Hoe gaan de komende 5 jaar eruit zien en wat ik heb ik nodig om aan de verwachtingen te voldoen? Hoe zorg ik dat men altijd met de nieuwste middelen aan de slag kan?

Wij vertalen deze vragen onder andere in gesprekken met fabrikanten. Hoe zien zij de toekomst en met welke ontwikkelingen zijn zij bezig? Zo zijn wij altijd op de hoogte en kunnen we adviseren hoe u nu al de komende ontwikkelingen kunt vertalen in de werkplek van de toekomst.

3/ Bied een efficiënte service

Wanneer je een efficiënte service aanbiedt, ontzorgt u uw interne klant. Zo hebben wij The Portal voor onze klanten. Hier staan uw standaardproducten en configuraties in. Deze hebben we in overleg met u als klant vastgesteld en in uw eigen portal ingericht. Zo hoeft niet iedereen verstand van ICT te hebben om een bestelling te doen en kan er in principe nooit wat verkeerds worden besteld. Het is immers geen open webshop, maar een gepersonaliseerde portal waar alleen de producten instaan waar het bedrijf op is gestandaardiseerd. Dit scheelt veel tijd en zo gaat bestellen heel snel. Alles bij elkaar in uw eigen portal! Mogelijk is dit ook voor u een efficiëntie slag.

Zoals we in het begin al noemden willen we vandaag de dag overal en altijd bij onze data kunnen. In een volgend blog lichten we een systeem uit dat dit mogelijk maakt. Blijf hier op de hoogte.

Categorieën: Blog